Doriți să construiți o casă sau să vă extindeți proprietatea companiei? Atunci probabil că v-ați informat deja puțin și știți cât de importante sunt managementul corect al construcțiilor și planificarea proiectului dumneavoastră. La Bordi totul provine dintr-o singură sursă. Lucrăm pentru dvs. atât ca antreprenor general, cât și ca coordonator de construcții și preluăm managementul construcțiilor pentru dvs.
În calitate de antreprenor general și / sau coordonator de construcții, ne asumăm planificarea și coordonarea tuturor activităților legate de construcția dvs. în cadrul managementului construcțiilor. În calitate de supraveghetor local de construcții (supraveghere clădiri publice ÖBA) controlăm activitățile de construcție conform planificării și în calitate de coordonator de construcții și vă reprezentăm interesele. Ca persoană responsabilă pentru șantierul dvs., asigurăm siguranța pentru oameni și materiale, precum și planificarea securității în ceea ce privește timpul și costurile. Suntem punctul principal de contact pentru dvs. pentru toate aspectele legate de șantierul dumneavoastră. Vă clarificăm toate întrebările referitoare la activitățile de construcție în numele dvs. cu companiile și autoritățile implicate. Veți primi aproape întregul pachet ca serviciu de la noi și puteți aștepta cu nerăbdare o comunicare simplă cu noi.
Dar ce înseamnă toți acești termeni, managementul construcțiilor, supravegherea clădirilor publice ÖBA, antreprenor general, coordonator de construcții sau planificare? Acestea sunt descrise mai detaliat mai jos, astfel încât să puteți obține o imagine mai detaliată a responsabilităților. Într-o conversație personală cu noi, suntem bucuroși să aprofundăm subiectele și întrebările dvs. și vă sprijinim în găsirea tipului ideal de contract pentru misiune.
Managementul construcțiilor: Managementul construcțiilor are sarcina de a planifica un proiect de construcție în conformitate cu datele-cheie convenite privind costurile și termenele și de a realiza compania de construcții împreună cu subcontractorii. Managementul construcțiilor (de asemenea, în calitate de coordonator al construcțiilor) stabilește legătura dintre client și contractant. În funcție de proiectul de construcție, contractanții includ companiile de planificare, dar și acele companii care sunt responsabile pentru activitățile de execuție, cum ar fi construcția cochiliilor, schele, tencuieli și maeștri de vopsire. Managementul construcțiilor preia în sfârșit și controlul activităților acestor companii în jurul realizării proiectului de construcție. Managementul construcțiilor este reprezentantul dvs. și vă asigură, printr-o planificare și coordonare eficientă, că proiectul de construcție se desfășoară în mod rentabil și la calitatea necesară. Aproape fiecare clădire este unică, astfel încât planurile de rutină nu pot fi utilizate. Este necesar ca activitățile de fabricație legate de proiectul de construcție să fie planificate și implementate cât mai eficient posibil. Managementul construcțiilor se bazează, de asemenea, pe experiența proiectelor anterioare și poate crea spațiu de manevră în timpul planificării proiectului dvs. de construcție. Pe parcursul implementării proiectului, acestea se pot asigura că dorințele și cerințele în schimbare pot fi puse în aplicare în fazele ulterioare ale proiectului. În decursul timpului, pot apărea cereri de modificare a aspectului camerei sau a serviciilor de clădire, care pot fi compensate ulterior prin planificarea în timp util a conducerii construcției, fără a suporta costuri exorbitant de mari.
Supravegherea clădirilor publice ÖBA (supravegherea clădirii locale): Supravegherea clădirii publice ÖBA vă reprezintă ca client, printre altele, îndeplinind sarcinile de administrare a clădirilor și în calitate de coordonator de clădiri. Ea asigură respectarea tuturor orientărilor și standardelor de calitate. În plus, ea își exercită drepturile asupra locului de construcție în reprezentantul dvs., preia redactarea programului și supraveghează procesarea generală a construcției clădirii dvs. După cum sugerează și numele, supravegherea clădirii publice ÖBA (supravegherea clădirii locale) este responsabilă cu supravegherea locală, adică supravegherea șantierului, dar și pentru supravegherea conformității activităților desfășurate cu planificarea și contractele. Livrările și serviciile terților la șantier sunt monitorizate de supravegherea clădirii publice ÖBA. De asemenea, ea verifică facturile contractantului și ține jurnalul de construcții. Ea preia, de asemenea, planificarea aprobărilor oficiale, face cereri adecvate și, în calitate de supervizor al clădirilor publice ÖBA, participă la procesul de aprobare pentru clădirea dvs. La sfârșitul proiectului, supravegherea clădirii predă în cele din urmă clădirea către client. Dacă există defecte în structură, supravegherea clădirii publice ÖBA participă la inspecția proprietății și monitorizează eliminarea defectelor de către compania de construcții. ÖBA este primul punct de contact al clientului pentru astfel de întrebări.
Antreprenor general: Antreprenorul general este singurul punct de contact al clientului cu privire la activitățile care urmează să fie desfășurate în cadrul proiectului de construcție. El își asumă planificarea și punerea în funcțiune a subcontractanților. Este deosebit de important aici ca antreprenorul general să adere la datele cheie pe care clientul le-a dat antreprenorului general la punerea în funcțiune a contractului. Avantajul planificării construcției dvs. cu un antreprenor general este că nu trebuie să preluați coordonarea companiilor individuale pentru realizarea proiectului dvs. de construcție. Antreprenorul general face acest lucru pentru dvs. Antreprenorul general este singurul punct de contact pentru orice întrebare referitoare la implementarea proiectului dvs. de construcție. Antreprenorul general este singurul partener contractual al clientului și, prin urmare, este, de asemenea, responsabil pentru performanța generală. Dacă există întrebări referitoare la construcție, clientul se adresează doar partenerului său contractual, antreprenorului general și le clarifică împreună cu el. La rândul său, antreprenorul general este responsabil pentru clarificarea întrebărilor cu subcontractanții relevanți și pentru clarificarea sau eliminarea problemelor dacă sunt înregistrate defecte. Un antreprenor general este însărcinat cu construcția la cheie a clădirii. Dacă este necesar, pot fi angajați și antreprenori generali parțiali care sunt responsabili de subzone ale proiectului de construcție, cum ar fi acoperișul, fațada sau serviciile de construcții. În general, este avantajos să angajați un antreprenor general, deoarece clientul nu mai trebuie să își asume singur coordonarea diferitelor companii implicate în activitățile de construcție. În schimb, are o persoană de contact care se ocupă de negocierea, coordonarea și punerea în funcțiune a subcontractanților. Chiar și în cazul defectelor care nu pot fi atribuite în mod clar unui anumit subcontractant, constructorul trebuie să contacteze doar antreprenorul general. Acesta din urmă este responsabil în cele din urmă pentru eliminarea deficiențelor și va contacta companiile în cauză cu privire la acest lucru. Antreprenorul general poate, de asemenea, să se bazeze pe experiența extinsă pe piață. Acest lucru este util în identificarea contractanților rentabili pentru activitățile individuale de construcție și selectarea celor care vor prezenta și rezultate de înaltă calitate. Concluzia este că, comandând un antreprenor general, clientul facilitează planificarea și coordonarea activităților de construcție atunci când proiectul de construcție trece în faza de implementare.
Coordonator de construcții: coordonatorul de construcții este comandat de client și se alătură proiectului în faza de planificare. El este încredințat monitorizarea întregului proces de construcție, nu numai în ceea ce privește planul de timp și costuri, ci și în ceea ce privește sănătatea și siguranța la locul de muncă la șantier. Similar cu supravegherea clădirii publice ÖBA, coordonatorul de construcții are drepturi asupra casei pe șantier și este responsabil pentru elaborarea unui plan de protecție a securității și sănătății în timpul fazei de planificare, cu respectarea căruia există orice risc pentru oameni și materiale pe șantier. redus la minimum. Un coordonator de construcții este cerut de lege dacă dvs., în calitate de client, ați comandat mai mult de o companie să vă construiască proiectul. Coordonatorul de construcții are experiență relevantă în construcții și cunoaște reglementările relevante. În conformitate cu aceasta, el aduce o contribuție semnificativă la planificarea activităților și măsurilor și își asumă coordonarea între toate părțile implicate, cum ar fi clientul, companiile și autoritățile. Pe parcursul implementării proiectului dvs. de construcție, coordonatorul de construcții monitorizează conformitatea cu planurile și standardele de calitate solicitate în limitele de timp și costuri definite în prealabil. De asemenea, el verifică continuu respectarea măsurilor de securitate și raportează potențialelor riscuri de securitate managerului de proiect. În cazul viitoarei modificări în planificarea proiectului sau în secvențele de lucru, el adaptează planul de sănătate și siguranță creat anterior. La finalizarea lucrărilor, el acționează ca un client și organizează inspecția proprietății dacă se constată defecte.
Planificarea sau planificarea construcției este faza proiectului de construcție în care clădirea este creată teoretic pe hârtie. În această fază, arhitecții, desenatorii și inginerii sunt responsabili de transformarea dorințelor clientului într-un proiect fezabil. Aceasta include desene de arhitectură și construcții, care trebuie verificate prin calcule. În timpul planificării, condițiile șantierului și ale proprietății sunt, de asemenea, luate în considerare și examinate cu atenție prin inspecție. În timpul planificării, trebuie respectate reglementările legale și tehnice, care garantează siguranța, dar și utilitatea, în implementarea clădirii. Reglementările legale sunt stipulate de autoritățile competente, în timp ce reglementările tehnice sunt definite în regulile comune de inginerie. Planificarea structurii poate fi împărțită în mai multe faze intermediare în funcție de complexitatea proiectului de clădire. Începe cu investigația de bază, în care sunt clarificate întrebările fundamentale tehnice și economice, precum și sarcina. În acest scop, se vizită și șantierul planificat și se inspectează șantierul și zona înconjurătoare. Un concept de planificare și o estimare inițială a costurilor sunt apoi create în planificarea preliminară. Pe baza acestui fapt, proiectul este planificat și implementat în desene tehnice, cu care planul de aprobare este apoi pregătit și transmis autorității care eliberează aprobarea. Apoi, executarea proiectului de construcție este planificată cu crearea de desene detaliate și atribuirea de contracte companiilor care urmează să preia diverse domenii ale construcției. După punerea în funcțiune cu succes a tuturor companiilor, faza de planificare este finalizată și începe supravegherea construcțiilor de către antreprenorul general, coordonatorul construcțiilor și / sau supravegherea construcțiilor publice ÖBA.
La Bordi’s vă oferim întregul pachet de management al construcțiilor. Ce înseamnă asta pentru tine? În primul rând, puteți obține informații de la noi despre proiectul de construcție în ansamblu, vom fi încântați să vă sfătuim! După ce a fost luată o decizie, ne asumăm toate sarcinile dificile de coordonare și planificare ca parte a managementului construcțiilor și suntem contactul dvs. principal. Nu numai că reglementăm totul pentru dvs. din punct de vedere tehnic și organizațional, dar asigurăm și respectarea reglementărilor aplicabile. Desigur, suntem alături de dvs. în calitate de consultant în fiecare fază a proiectului și găsim soluția ideală pentru fiecare întrebare legată de proiectul dvs. de construcție. Cu personalul nostru cu experiență și cunoștințe, sunteți pe drumul cel bun către proprietatea dvs. de vis.